یخچال فریزر پایین اسنوا سری اپتیما مدل S4-0240LW
نوشته شده توسط : entekhabcenter14

یخچال فریزر آبریزدار اسنوا Snowa سری اُپتیما S4-0240LW با رده انرژی A و ظرفیت 24 فوت مناسب برای خانواده های ایرانی با حجم و گنجایش بالاست که می توان انواع مواد غذایی را به راحتی در آن قرار داد. به دلیل آبریزدار بودن یخچال و جلوگیری از باز و بسته شدن مکرر درب یخچال، طول عمر دستگاه افزایش یافته و موجب کاهش مصرف برق می گردد. دستگاه دارای کمپرسور پر بازده با 20 درصد صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی بوده و مجهز به سیستم سرمایش دوگانه و سریع می باشد. همچنین مجهز بودن به سیستم بدون برفک مانع از ایجاد برفک در قسمت فریزر می شود.

 

بنر یخچال اسنوا سری اپتیما

 

یخچال و فریزر اُپتیما S4-0240LW اسنوا مجهز به یخساز مکانیکی با محفظه بزرگ ذخیره سازی یخ بوده تا همیشه یخ مورد نیازتان را در دسترس داشته باشید. سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی دستگاه موجب توزیع یکنواخت هوای سرد و حفظ تازگی مواد غذایی شده و به کمک سیستم یونایزر و تولید یون های منفی، باکتری های درون محفظه از بین رفته و بهداشت فضای داخلی یخچال تامین می گردد.

 

سیستم گردش هوای سه بعدی

 

قسمت فریزر دارای 4 کشو و قسمت یخچال دارای 3 طبقه مستحکم همراه با دو کشو مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات بوده و در قسمت درب یخچال نیز می توان بطری های بزرگ را به آسانی جای داد. از طریق صفحه نمایشگر و کلید های کنترلی می توانید تنظیمات عملکرد دستگاه را به راحتی انجام دهید. در ضمن هنگام رفتن به مسافرت می توانید از برنامه مخصوص عملکرد بهینه یخچال استفاده نمایید. همچنین از نظر ایمنی دستگاه مجهز به سیستم کنترل نوسانات برق می باشد.

 

snowa-240gw-4

سامانه سرمایش سریع

سامانه سرمایش سریع یخچال و انجماد سریع فریزر در این مدل از یخچال فریزر اسنوا ، امکان سردسازی محتویات یخچال فریزر را در کمترین زمان محیا می کند تا مواد غذایی بدون از دست دادن تازگی و با حفظ مواد مغذی و ویتامین‌ها نگهداری شوند.

انتخاب سنتر : بهترین قیمت ، بهترین انتخاب 

فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر ، نمایندگی رسمی محصولات اسنوا ، اقدام به عرضه محصولات این شرکت با قیمت مناسب نموده است. شما مشتریان گرامی می توانید در انتخاب سنتر بهترین قیمت یخچال اسنوا و همینطور همه محصولات اسنوا را مشاهده نمایید. همچنین امکان مراجعه حضوری به فروشگاه مرکزی انتخاب سنتر وجود دارد. 

برای آشنایی بیشتر با فروشگاه انتخاب سنتر اینجا را کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر، اسنوا، یخچال اسنوا، قیمت یخچال اسنوا، بهترین قیمت یخچال اسنوا،نمایندگی اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: